Smallville / Smallville - Die Crew / Kristin Kreuk / Lana Lang / Kristin in "Vampire"
In diesem Thread befinden sich 24 Posts. [ Seite: 1 2 ]
AntwortenDruckansicht
Lana
icon01.png Kristins in "Vampire" - 14.05.2010, 19:54:28

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
Kristin ist scheinbar in einem neuen Filmprojekt "Vampire". Die Dreharbeiten hierzu haben letzte Woche in Vancouver begonnen.

Viel ist noch nicht bekannt, außer es handelt sich um das englische Debüt des Directors Iwai Shunji. Neben Kristin, sind auch Keisha Castle-Hughes und Rachael Leigh Cook mit von der Partie.

Zitat:
A hot cast of young Western stars has joined Vampire, the English-language debut of Japanese director Iwai Shunji, including Keisha Castle-Hughes (pictured) and Rachael Leigh Cook.

A hot cast of young Western stars has joined Vampire, the English-language debut of Japanese director Iwai Shunji, including Keisha Castle-Hughes and Rachael Leigh Cook.

Also on board the film, which started shooting in Vancouver last week, are Kristin Kreuk (Smallville), Adelaide Clemens (X-Men: Origins) and Trevor Morgan (Mean Creek). Previously announced cast includes Kevin Zegers, Amanda Plummer and Japanese star Yu Aoi.

Produced by Rockwell Eyes in conjunction with Convergence Entertainment, Vampire was pre-sold as part of the producer’s financing arrangements to the Middle East, Hong Kong, Taiwan, Singapore, Korea and Japan. Fortissimo Films is handling sales for the rest of the world and co-repping North American rights with Rockwell Eyes.

Zegers plays a schoolteacher with a taste for human blood, who searches for suicidal young women as his victims; all of whom he falls in love with before their deaths.

Iwai’s credits include festival favourites such as Love Letter and All About Lily Chou Chou, and he recently directed a segment of portmanteau, New York, I Love You, starring Orlando Bloom and Christina Ricci. Iwai is also producing Vampire alongside Convergence’s Tim Kwok.

Quelle: http://www.screendaily.com

bip
icon01.png Kristins in "Vampire" - 14.05.2010, 20:26:36

5927 Posts - Superman

Die Untoten aus Ungarn
Klingt für mich nach einem weiteren Projekt das auf der Twilight Welle reiten will.
Lana
icon01.png Kristins in "Vampire" - 14.05.2010, 20:51:26

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
ich würde sagen auf der "Vampir"-Welle. Geistert ja nicht nur Twilight rum. Irgendwann ist auch über. Aber ich freu mich KK wieder zusehen. Also mal abwarten.

Ich drück mal die Daumen, ob sie vielleicht doch für Spiderwoman in Frage kommt^^. Einer der Macher will sie ja dafür haben.

Lois Queen
icon01.png Kristins in "Vampire" - 16.05.2010, 08:58:59

1798 Posts - Metropolis

The only one
Da ich auf Vampirserien und Filme stehe, bin ich natürlich gespannt wie der dann werden wird.
Besonders interessiert es mich natürlich Kristin mal in einer anderen Rolle zu sehen.
Bis jetzt kenne ich sie ja nur als Lana, weil ich andere Serien nicht gucke, wo sie evtl. mitgespielt haben könnte.

@ Sue:

Ist die zweite Rollenvorstellung auch nach einer Comicvorlage oder eher eine reine Erfindung, um irgendetwas vielleicht Geldbringendes auf die Leinwand zu bekommen ?
Lana
icon01.png Kristins in "Vampire" - 17.05.2010, 14:00:46

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
Zitat:
Shooting underway with Kevin Zegers & Trevor Morgan in “Vampire”

Regular readers of this column know Kevin Zegers and Trevor Morgan quite well. These two actors probably sit at #1 and #2 in the number of world premieres they've starred in which I've attended at festivals over the years.

Zegers holds a record with seven films at the Toronto International Film Festival from 2005-2009 --one in '05 (Transamerica), three in '07 (The Jane Austen Book Club, Normal, and The Stone Angel), two in '08 (The Narrows and Fifty Dead Men Walking), and one in '09 (Frozen). I attended all but two and have posted reviews along with Q&A pictures and videos on this blog.

Trevor Morgan was primarily known for The Sixth Sense, The Patriot, and Jurassic Park III before his breakthrough indie Mean Creek in 2004. He went on to star in the festival favorite Off the Black, Tribeca Top Picks Local Color (2006) and Chasing 3000 (2008), and two of my 2010 SXSW Film Festival Top Picks, Wake and Brotherhood.

Now these two top independent film actors are working together for the first time in, yes, a vampire film. Zegers and Morgan are currently in Vancouver with famed Japanese director Shunji Awai shooting Vampire, Shunji's first English language film. (The film is currently listed on IMDb as Untitled Shunji Iwai Project.) The cast includes Keisha Castle Hughes, who was the youngest-ever Oscar-nominated Best Actress for Whale Rider, Amanda Plummer (Pulp Fiction), Kristin Kreuk (Smallville), Adelaide Clemens (X-Men: Origins), and Japanese star Yu Aoi. Zegers' character is a schoolteacher with a preference for young suicidal women. But they don't know he's interested in more than affection.

Shunji Iwai is an iconic filmmaker in Japan. He has 15 features to his credit as a writer and director and/or producer. He wrote 14 of those 15 films. His one foray into American cinema was a segment in the film New York, I Love You with Christina Ricci and Orlando Bloom. His movies have been international film festival darlings and he's won numerous awards worldwide. This is his first film outside Japan.

Shooting got underway last week. Vampire is being produced by Rockwell Eyes in conjunction with Convergence Entertainment. "Vampire was pre-sold as part of the producer’s financing arrangements to the Middle East, Hong Kong, Taiwan, Singapore, Korea and Japan," reports Liz Shackleton at Screen Daily. "Fortissimo Films is handling sales for the rest of the world and co-repping North American rights with Rockwell Eyes." Distribution is expected to be secured for a
2011 release.

Quelle

Lana
icon01.png Kristins in "Vampire" - 20.05.2010, 14:43:06

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
sorry für Doppelpost.

Hier wieder ein paar neue Artikel/Quellen...

Zitat:

http://www.darkhorizons.com/news/17197
http://www.dreadcentral.com/news/37522/western-actors-meet-eastern-filmmaking-sensibilities-vampire
http://www.bloody-disgusting.com/news/20220
http://shocktillyoudrop.com/news/topnews.php?id=15195

ich hoffe nur diese Vampire glitzern nicht *rofl*

Lana
icon01.png Kristins in "Vampire" - 07.07.2010, 16:42:02

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
hier mal ein Video mit einigen Interviews und etwas BTS Material

Click

Lana
icon01.png Kristin in "Vampire" - 22.01.2011, 22:37:49

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
Mrs.TWelling80:

Zitat:
Kristin war (ebenso wie Michael) auf dem Sundance Festival in diesem Jahr um ihren neuen Film "Vampire" zu promoten.

Zitat:

Kristin Kreuk is all smiles at the cast and crew dinner party for her new film, Vampire, during the 2011 Sundance Film Festival on Friday (January 21) in Park City, Utah.

Inside the bash, the 28-year-old Smallville actress met up with the movie’s director Iwai Shunji and co-star Rachel Leigh Cook.

The flick centers around Simon, played by Kevin Zegers, who on the surface appears to be a normal, average young man with a teaching job. However he also fancies himself a serial killer and targets suicidal women.

Vampire was filmed in Vancouver, Canada, and also stars Keisha Castle Hughes.

Link mit noch mehr Bildern:
Just Jared

Lana
icon01.png Kristin in "Vampire" - 22.01.2011, 22:38:24

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
danke Kat - hab vorhin auch schon ein paar gespeichert^^

Lana
icon01.png Kristin in "Vampire" - 23.01.2011, 23:05:24

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin

Quelle Click

muddi
icon01.png Kristin in "Vampire" - 23.01.2011, 23:24:05

5592 Posts - Superman

Watch out!
Administratorin
Soll sie aussehen wie n Vampir oder wer hat das dunkle Geschmiere unter den Augen verbrochen? *rofl*
Sie hat ja von Natur aus schon so...Tränensäcke? Was sind das? egal... unter den Augen, das muss man ja nich noch betonen. Viertes Bild is grausam. Rest is okay. *lach* Da ist die Belichtung okay.

*gifs made by me*
Clois' Darling
icon01.png Kristin in "Vampire" - 24.01.2011, 10:21:25

136 Posts - Clark Kent

* Save Me*
cool, danke für die bilder :)

Hoffentlich wird "Vampire" kein Abklatsch von "Twilight"....was total doof wäre!
Vllt mal was anderes mit Vampire, in der Art wie z.b "Tanz der Vampire" XD, das wäre mal toll
"I can't live in a world where you don't love me..." (Luthor Episode)

balduinflex
icon01.png Kristin in "Vampire" - 24.01.2011, 15:59:42

67 Posts - Smallville

The Dark Side of the Moon
Was gibt's da schon wieder zu mosern.
Ich find die Pics super. Und Bild Nr. 4 ist mein Fave.
Ich steh total auf Smokey Eyes. Hab ich selbst ab und an.

Aber viel wichtiger ist mir Gibt es Fotos von Mike und Kristin (zusammen)?

rosie, the sheaplover;) Baby, we're meant to be!!!
Wer nicht mehr liebt und nicht mehr irrt, der lasse sich begraben.
(Johann Wolfgang von Goethe)
Clarky
icon01.png Kristin in "Vampire" - 24.01.2011, 20:47:36

3490 Posts
Justice League

*Lokaler Mod*
echt tolle pics

mein fave ist das letzte, auf dem hat sie einfach eine natürliche ausstrahlung, und sie sieht einfach toll aus
tolles bild für eine Portaitzeichnung, hihi müsst ich auch mal wieder machen
Red-Blue Blur
icon01.png Kristin in \ - 24.01.2011, 21:43:28

2406 Posts - Daily Planet

Klaatu Barada Nikto
Zitat:
Original von Clarky
mein fave ist das letzte, auf dem hat sie einfach eine natürliche ausstrahlung, und sie sieht einfach toll aus

Jepp, finde ich auch.
Lana
icon01.png Kristin in "Vampire" - 24.01.2011, 23:31:42

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
achja, wer würde da nicht gern tauschen *gg*

hier gibts Nachschub Jungs - bin auch schon am basteln *gg*

Mrs.T.Welling80
icon01.png Kristin in \ - 25.01.2011, 09:34:19

436 Posts - Superboy

Smallville addict
und noch welche

Quelle

Und manchmal ist dann für einen kleinen Moment alles perfekt....
balduinflex
icon01.png Kristin in \ - 27.01.2011, 20:34:43

67 Posts - Smallville

The Dark Side of the Moon
gefunden auf Twitter

Mtv

rosie, the sheaplover;) Baby, we're meant to be!!!
Wer nicht mehr liebt und nicht mehr irrt, der lasse sich begraben.
(Johann Wolfgang von Goethe)
Lana
icon01.png Kristin in "Vampire" - 27.01.2011, 23:51:51

8587 Posts - Legende

Save eachother
Administratorin
wieder Nachschub

Quelle: Sweet

bip
icon01.png Kristin in "Vampire" - 28.01.2011, 08:59:32

5927 Posts - Superman

Die Untoten aus Ungarn
Öh, dürfte ich einen Vorschlag machen? Ichw äre dafür, dass hier nur Infos zum Film und Bilder, die direkt mit dme Film zu tun haben hinkommen, also keine von Presseauftritten, da die für de eigentlichten Film ja unwichtig sind, die sollten dann eher in den normalen Kristin Bilder-Thread. sonst wird das unübersichtlich.
[ Seite: 1 2 ]

Forum wechseln
Forum wechseln zu:

pForum 1.30 © 2000 - 2006 by Thomas Ehrhardt

Login
Username
Passwort

Login speichern
Passwort vergessen?
Neuestes Mitglied
philine

User online